reklama

Zaútočme spolu na všetky opice!

Protesty proti Gorile a námestia nespokojných občanov ukazujú na jeden fakt. Človek sa nemôže na svojej pozícii zakonzervovať a naivne si myslieť, že on je „neporaziteľný". Dokazuje to, že ľudia sa pre potrebnú vec vedia spojiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

V plnej miere podporujem tlak zo strany občanov na prešetrenie pravdivosti spisu Gorila. V prípade skutočného pochybenia som aj za vyvodenie (nielen) politickej zodpovednosti. Prečo by aj nie? Každý musí niesť následky svojich rozhodnutí. Veď ako hovorí Lucia Žitňanská: „Padni, komu padni." Jednu vec však neoceňujem, práve naopak. Výzvy k presunu termínu volieb, argumentujúce nízkou účasťou voličov na voľbách a následnou nízkou legitimitou samotnej vlády, ktorá z volieb tak či onak vzíde. Nízka účasť na voľbách? A koho to bude chyba? Politikov? Goríl? Finančných skupín? Alebo nás - samotných voličov?!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Som občanom Slovenskej republiky a mám právo voliť. Toto právo som vždy využil, pretože mám takto možnosť ovplyvniť, ako bude Slovensko vyzerať. Mám možnosť vybrať si ľudí, ktorí ma majú reprezentovať. Ak teda chceme teraz zmenu, nie je žiadne jednoduchšie riešenie ako prísť k volebným urnám. Tu si môžeme vybrať stranu, o ktorej si myslíme, že bude hájiť naše záujmy a krúžkovať 4 ľudí, ktorým veríme. Je skvelé, že sa vieme zorganizovať a ísť protestovať za niečo, na čom nám skutočne záleží. Ale vieme sa aj zorganizovať natoľko, aby sme išli 10.marca voliť? Hovoríme, že na Slovensku sa zle žije, že politici vidia len seba a na tých, ktorí im moc dali úplne zabúdajú. Ale myslíme si, že nevoliť je riešenie? Ja v žiadnom prípade nie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Negeneralizujme, neodmietajme samotné etablované politické strany len preto, že sa spomínajú v tom či onom spise. Za každou politickou stranou stoja reálni ľudia. Sú to konkrétne osoby a na to sa teraz zvykne zabúdať. Nie sme spokojní s výkonom niektorých súčasných politikov? Tak krúžkujme iných ľudí! Tak môžeme vyjadriť našu spokojnosť, resp. nespokojnosť s konkrétnymi osobami.

V ´89 sme štrngali kľúčmi, lebo sme nemali inú možnosť, ako vyjadriť svoj politický názor a ukázať tak na ľudí, ktorí by nás mali zastupovať. Dnes túto možnosť máme. Ja ju určite využijem - pôjdem zakrúžkovať 4 ľudí, ktorým odborne a osobne verím.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Boli sme voliť v iných prelomových rokoch, prečo nie teraz? Ak naozaj nesúhlasíme s terajším stavom, prečo to nezmeniť? Máme možnosť vybrať si z 26 politických subjektov, čo je takmer 4000 ľudí. Naozaj treba ešte viac?

www.jozefkrupa.sk

Jozef Krúpa

Jozef Krúpa

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Jozef Krúpa, starosta MČ Bratislava - Záhorská Bystrica.Viac sa o mne dozviete na mojej webovej stránke www.jozefkrupa.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu