reklama

Nie Slovensko, ale pravica by sa mala červenať!

V nedeľu sme sa zobudili do povolebného Slovenska. Čakal som zlé výsledky pre pravicu a obzvlášť pre SDKÚ - DS (čo ma najviac mrzí, pretože je to aj „moja" strana). Až takýto výsledok ma však veľmi prekvapil. To, že SMER-SD má väčšinu, je jedna vec. Ale že až takú väčšinu... to je už vec druhá.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Rád by som najskôr aj touto cestou poďakoval všetkým ľuďom, ktorí mi v mojich prvých parlamentných voľbách udelili prednostný hlas. Nesmierne si každý jeden krúžok veľmi cením. A o to viac si uvedomujem, že by som sa mal snažiť ešte viac, aby tí z Vás, ktorí mi hlas dali, svoje rozhodnutie neoľutovali. Ešte raz ĎAKUJEM!

Takisto by som sa rád poďakoval všetkým, ktorí dali hlas SDKÚ DS. Tých niečo viac ako 6% ľudí sú ľudia, ktorí stále veria, že SDKÚ-DS stojí za dôveru. Aj za to ĎAKUJEM!

Takisto však vlastne ďakujem aj všetkým ostaným voličom, ktorí boli v sobotu voliť. Aj Vám patrí jedno veľké ĎAKUJEM! To, že tak veľa z Vás prejavilo dôveru Róbertovi Ficovi, nastavilo zrkadlo nielen pravici ako takej, ale najmä SDKÚ-DS. Symbolizuje to, že je čas na zmenu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Problémom slovenskej pravice je nielen absencia jasného lídra, ale aj absencia samotnej líderskej strany. To, že KDH bolo v týchto voľbách najúspešnejšou pravicovou stranou nie je dôvod, aby sme ho brali ako lídra. Líder je totiž niekto, kto je ďaleko - ďaleko vpredu pred ostatnými. A to nie je, povedzme si úprimne, ani jedna z pravicových strán. Vyhrať teda na dĺžku nosa nie je až taký veľký triumf.

Problémom samotnej SDKÚ - DS je stagnácia. Neustále zotrvávame na mieste, neposúvame sa vpred. Pritom je jasné, že obmena je základom dobrého fungovania strany. A aj toto nám voliči dali vo voľbách jasne najavo. Kým sa SDKÚ-DS neposunie dopredu, nemôžeme čakať, že nám ľudia opäť prejavia svoju dôveru. Som presvedčený, že príchod Lucii Žitňanskej na predsednícky post je to správne riešenie. Lucia Žitňanská je teda výborná voľba, mala by sa však obklopiť aj novými ľuďmi. A potom mi už nič nebráni tomu, aby som veril, že všetci spoločnými silami vrátime dôveru v SDKÚ-DS všetkým, ktorí sa sklamali.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

To, že Róbert Fico vyhral s takou obrovskou prevahou nie je dôsledkom ľudí, čo ho volili. Je logické, že ľudia chcú vo svojom živote nejaké istoty a preto sa obracajú na niekoho, kto im takéto istoty sľubuje. Drvivá výhra SMERU je dôsledkom chyby pravice, ktorá nedokázala dať lepšiu alternatívu. A ak sa ani teraz nepoučíme, nebudeme mať právo kritizovať. Pretože všetko, čo sa udeje, bude práve kvôli tomu, že my sme nedokázali voličom ponúknuť niečo lepšie.

Teraz už však vidím nádej...

Jozef Krúpa

Jozef Krúpa

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Jozef Krúpa, starosta MČ Bratislava - Záhorská Bystrica.Viac sa o mne dozviete na mojej webovej stránke www.jozefkrupa.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu