reklama

Ide o Slovensko, nielen o SDKÚ-DS

V sobotu (18.2.2012) sa vo Zvolene konalo stretnutie Ústrednej rady SDKÚ-DS. Ja sám som sa samozrejme ako kandidát na poslanca zúčastnil. Budem úprimný - očakával som, že pán predseda  SDKÚ-DS, sa stiahne z kandidátky strany tak, ako to urobil pred parlamentnými voľbami v 2010. Moje očakávanie sa však nesplnilo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

Na úvod by som chcel povedať niekoľko vecí. Som členom SDKÚ-DS od roku 2008, pretože je to strana, ktorá odráža moje hodnoty a moje videnie sveta. Mikuláša Dzurindu si ako predsedu strany veľmi vážim, lebo som presvedčený, že toho spravil pre Slovensko veľmi veľa. Je to človek, ktorý sa pokúsil po období mečiarizmu navrátiť Slovensku dôstojnosť a určitý kredit, akceptovaný aj mimo našich hraníc. Práve pod jeho taktovkou sme sa dostali do EÚ, NATO. Na tieto veci nesmieme zabúdať. Mikuláš Dzurinda je teda každopádne človek, ktorý si zaslúži obdiv a úctu za to, že Slovensko je tam, kde je.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď bola pred poslednými parlamentnými voľbami strana SDKÚ-DS očierňovaná vtedajšími vládnymi predstaviteľmi (kvôli financovaniu strany), predseda SDKÚ-DS sa snažil zvrátiť klesanie preferencií tým, že odstúpil z kandidátky. Je paradoxné, že strana je očierňovaná aj teraz - pred ďalšími voľbami. Ale to je na inú debatu.

Avšak situácia je zložitejšia a práve preto som si myslel, že minulú sobotu sa prijmú určité kroky. Kvitujem snahu Lucie Žitňanskej, že sa po voľbách bude uchádzať o post predsedu. Ja sám by som ju určite podporil. Keď začína prevládať názor, že strana je stranou jedného muža, je tu podľa mňa čas na zmenu. A to najmä vtedy, keď takýto názor strane škodí tak, ako to vidíme teraz na SDKÚ-DS.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mikuláš Dzurinda (aj napriek tomu, ako veľa pre Slovensko urobil) je v súčasnosti vnímaný ako človek, ktorý škodí strane, pri ktorej zrode stál. Preto ja, ako člen SDKÚ-DS, som v sobotu na otázku novinárky pre jeden denník toto svoje presvedčenie vyjadril. Reakcia bola okamžitá - dostal som od mnohých z Vás spätnú väzbu, že zdieľame spoločný názor. Práve to je dôvod, prečo Vám tu teraz takto píšem. Chcem, aby ľudia, ktorým záleží na Slovenku vedeli, že je možná aj takáto zmena.

Nie len preto, že som členom SDKÚ-DS mi na strane záleží. Ale najmä preto, že reprezentuje hodnoty, ktoré Slovensko uznáva a potrebuje. Práve to je dôvod, prečo chodím medzi ľudí, stretávam sa s mnohými z Vás, ktorí máte záujem na budúcom smerovaní Slovenska a som nesmierne rád, keď mi niektorí z Vás pri našich stretnutiach poviete, že zdieľame spoločný názor. SDKÚ-DS je strana, ktorá má čo ponúknuť. Aj keď ste toho názoru, že súčasný predseda strany by mal odstúpiť, neodmietajte však aj samotnú stranu.

Jozef Krúpa

Jozef Krúpa

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Jozef Krúpa, starosta MČ Bratislava - Záhorská Bystrica.Viac sa o mne dozviete na mojej webovej stránke www.jozefkrupa.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu